Probleem:
* Er is een foutieve bestelling gedaan
* U wilt afzien van uw aankoop
Oplossing:
Als er een foutieve bestelling is gedaan of u wilt onverhoopt afzien van uw aankoop, is het belangrijk te kijken naar de volgende voorwaarden:
1. Ligt de aankoopdatum binnen een termijn 30 dagen vanaf uw aankoopdatum?
2. Heeft de aankoop plaatsgevonden in de webshop van ESET zelf? (dus niet bij een verkopende partner van ESET of een derde partij).
Als allebei de vragen met ‘ja’ kunnen worden beantwoord, kunt u een verzoek doen tot annulering. De serviceafdeling zal uw aanvraag beoordelen.
Volg de volgende stappen:
1. Stuur een e-mail naar support@eset.nl.
2. Vermeld hierin altijd uw bestelnummer, het e-mailadres waarmee u de aankoop hebt gedaan en de reden van annuleren.
3. De aanvraag wordt beoordeeld en beantwoord. Bij een positief besluit zult u binnen 14 dagen het aankoopbedrag van uw bestelling teruggestort krijgen op uw bankrekeningnummer.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.