Probleem
- U ontvangt het bericht "Beveiligde browser kan niet worden gestart" of u krijgt de foutcode 0x847695d0 te zien
- U ontvangt de fout 'Bank- en betalingsbescherming niet functioneel'
Oplossing
Bank- en betalingsbescherming niet functioneel melding
Om de bank- en betalingsbescherming niet functioneel fouten op te lossen, volgt u de onderstaande stappen:
- Schakel bank- en betalingsbescherming uit en start uw computer opnieuw op. Zorg ervoor dat dit artikel in uw browser is opgeslagen voordat u uw computer opnieuw opstart.
- Klik op Instellingen → Beveiligingshulpmiddelen.
3. Klik op het schuifje naast Veilig intenet bankieren. Kies voor Permanent uitschakelen uit het drop-down menu en klik op Toepassen.
4. Wanneer u klaar bent om de bank- en betalingsbescherming opnieuw in te schakelen, klikt u op Instellingen → Beveiligingshulpmiddelen en klikt u nogmaals op de schuifbalk om opnieuw in te schakelen.
5. Schakel Bank- en betalingsbescherming opnieuw in en probeer een door een bank- en betalingsbescherming beschermd browservenster te starten.
6. Als het probleem nog steeds niet handmatig is opgelost, verwijdert u uw ESET-product en installeert u het product opnieuw.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.