Overslaan naar hoofdinhoud

Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd op my.eset.com - Kennisbank / My.eset.com - ESET Support

Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd op my.eset.com

Lijst van auteurs

Probleem:
*Ik wil inloggen op my.eset.com maar mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd


Oplossing:
1. U kunt kiezen voor de mogelijkheid  "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" waarna u instructies gemaild zult krijgen op het e-mailadres waar een u een account mee heeft. Hier kunt u vervolgens een nieuw wachtwoord aanmaken. Krijgt u geen e-mail? Dan hebt u op het ingegeven adres geen account.

Om dit te controleren, raad ik u aan om een nieuw account aan te maken via Registreer op my.eset.com.  Als er een account op uw e-mailadres bekend is, zal dit direct aangegeven worden als u een nieuw account probeert aan te maken. In dat geval vernemen wij dat heel graag, dan moeten we verder uitzoeken waarom u geen e-mail ontvangt.
 
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.