Probleem
* Geen licentiebrief ontvangen
* Licentiecode kwijt
Oplossing
Het is mogelijk om de ESET-licentiebrief opnieuw op te vragen. Volg de volgende stappen:
1. Ga naar onze website: https://www.eset.com/nl/support/licentie-kwijt/.
2. Vul hier het e-mailadres in waaraan uw licentie gekoppeld is.
3. Klik op 'Versturen'.
Alle bij ons bekende actieve licenties op het ingevoerde e-mailadres zullen worden verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Binnen 30 minuten ontvangt u deze per e-mail. De e-mail is afkomstig van noreply@orders.eset.nl en komt mogelijk in uw map 'Ongewenste e-mail', 'Spam' of 'Reclame' terecht.
Ontvangt u geen e-mail? Dan is er op het door u opgegeven e-mailadres geen lopende licentie bij ons bekend. De licentie kan ook geregistreerd staan op het e-mailadres van een eventuele reseller of op een ander e-mailadres van uzelf.
Hebt u uw lopende licentie verlengd en hebt u hier wel een bevestiging van ontvangen? Dan wordt de nieuwe einddatum van de licenties binnen 24 uur automatisch verwerkt op het apparaat of de apparaten waar deze licentie al op gebruikt werd. U hoeft dan niets te doen, de licentiebrief is dan puurt er informatie voor uw eigen administratie.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.