Probleem:
*Licentie is al verlengd, maar ontvang e-mails over het verlopen van mijn licentie
*Licentie is nog lang geldig, maar ontvang toch e-mails dat mijn licentie verloopt
Oplossing:
Het is mogelijk dat u een lopende, betaalde licentie hebt welke nog (langere tijd) geldig is, maar toch e-mails ontvangt over een verlopende licentie.
U ontvangt e-mails als een licentie bijna gaat verlopen. Deze e-mails worden naar het e-mailadres gestuurd waar de verlopende licentie op geregistreerd staat.
U kunt meerdere, verschillende licenties op één e-mailadres geregistreerd hebben staan. Als u een licentie hebt die nog (langere tijd) geldig is, maar toch een e-mail ontvangt, betreft dit waarschijnlijk een andere licentie op hetzelfde e-mailadres.
Dit kan bijvoorbeeld een oude, eerdere licentie zijn of een proeflicentie die u hebt gestart bij het installeren van de ESET-software. Gebruikt u die licentie niet meer? Dan kunt u de licentie gewoon laten verlopen en de e-mails hierover negeren en verwijderen.
Een andere optie is dat u uw licentie niet (correct) hebt verlengd, maar een nieuwe losse licentie hebt aangeschaft, of de bestelling is niet correct afgerond en betaald. Uw oude licentie verloopt in dat geval en zal moeten worden verlengd, of u zult de nieuwe licentiecode moeten invoeren in de software om te zorgen dat de ESET-software op de nieuwe licentie gaat draaien.
Controleert u altijd of uw ESET-software de juiste einddatum van de licentie aangeeft. Dit doet u door uw software te openen en onderaan in het schermpje de 'Geldigheid licentie' te bekijken.
Bent u niet zeker en wilt u laten nakijken waar u precies de e-mails voor ontvangt en of uw lopende licentie wel correct verlengd is? Stuur dan een e-mail met de informatie die u hebt naar de klantenservice.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.