Overslaan naar hoofdinhoud

ESET Mobile Security installeren op nieuwe telefoon - Kennisbank / ESET Mobile Security - ESET Support

ESET Mobile Security installeren op nieuwe telefoon

Lijst van auteurs

Probleem:
*De licentie van ESET Mobile Security moet worden overgezet naar een nieuwe telefoon

Oplossing:
Als uw huidige telefoon met ESET Mobile Security wordt vervangen door een andere telefoon met een Android-besturingssysteem, kunt u uw licentie voor de nieuwe telefoon gaan gebruiken. Hiervoor voert u de volgende stappen uit (als de telefoon niet meer functioneert, kunt u stap 1 en 2 overslaan):

1. Zorg dat u uw licentiecode van uw licentie bij de hand hebt. Hebt u de gegevens niet meer? Zoek dan in de app op uw oude telefoon eerst de Openbare licentie-id op. (Open de app, klik op het menu links bovenin de hoek met drie streepjes onder elkaar, klik op ‘Uw licentie’ en noteer de Openbare licentie-id. Hiermee kan de klantenservice de licentie terugvinden).
2. Verwijder de app van uw oude telefoon via het menu links bovenin, optie ‘Instellingen’ en dan ‘Verwijderen’. Vul indien gevraagd uw zelf-ingestelde beveiligingswachtwoord in, en verwijder de app.
3. Open op uw nieuwe telefoon uw Google Play Store-app en zoek naar ESET Mobile Security & Antivirus. Download en installeer de app.
Wanneer u de app ESET Mobile Security voor Android downloadt via de Google Play Store, downloadt deze automatisch met een gratis 30-dagen-proeflicentie.
4. Open de app met de proeflicentie en klik links bovenin op het menu en op ‘Licentie’. Onderaan klikt u vervolgens op ‘Geef licentiecode op’. Hier voert u uw volledige betaalde licentiecode in.
In deze app zullen de liggende streepjes zelf worden ingevuld; die hoeft u dus zelf niet toe te voegen.

Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.