Overslaan naar hoofdinhoud

Licentie via ING Rentepunten aangeschaft (wil niet) activeren - Kennisbank / Algemeen - ESET Support

Licentie via ING Rentepunten aangeschaft (wil niet) activeren

Lijst van auteurs

Probleem:
*Licentie aangeschaft via ING Rentepunten, moet deze activeren
*Licentie aangeschaft via ING Rentepunten, kan de code niet activeren
 
Oplossing:
U hoeft de code die u hebt aangeschaft via de ING Rentepuntenwinkel slechts één keer te registreren via https://www.eset.com/nl/support/activeren/.


Hier voert u het serienummer of de licentiecode die u van ING hebt ontvangen in, samen met uw naam en uw e-mailadres. Dit hoeft slechts eenmalig. Als u een foutmelding krijgt, is het mogelijk reeds geslaagd.
 
Wanneer dit gebeurd is, is dezelfde code direct bruikbaar in de software van ESET, welke u kunt downloaden via onze website:
ESET NOD32 Antivirus (Windows) https://www.eset.com/nl/thuis/antivirus/download/


Als de software reeds geïnstalleerd is, hoeft u enkel de code te wijzigen in de software. Open daarvoor de ESET-software, kies links voor ‘Help en ondersteuning’ en vervolgens rechts onderin op ‘Licentie wijzigen’.
   

In het volgende scherm klikt u op ‘Een gekochte licentiecode gebruiken’ en voert u uw licentiecode in die u via ING hebt ontvangen.
 
Let op: De code voor ESET NOD32 Antivirus is niet geschikt voor gebruik in de software voor ESET Internet Security.
 
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.