Overslaan naar hoofdinhoud

De ESET beveiligde browser voor bank- en betalingsbescherming werkt niet - Kennisbank / ESET Internet Security - ESET Support

De ESET beveiligde browser voor bank- en betalingsbescherming werkt niet

Lijst van auteurs

Probleem

  • U ontvangt het bericht "Beveiligde browser kan niet worden gestart" of u krijgt de foutcode 0x847695d0 te zien
  • U ontvangt de fout 'Bank- en betalingsbescherming niet functioneel'

Oplossing

Bank- en betalingsbescherming niet functioneel melding

Om de bank- en betalingsbescherming niet functioneel fouten op te lossen, volgt u de onderstaande stappen:

  1. Schakel bank- en betalingsbescherming uit en start uw computer opnieuw op. Zorg ervoor dat dit artikel in uw browser is opgeslagen voordat u uw computer opnieuw opstart.
  2. Klik op Instellingen → Beveiligingshulpmiddelen.

3. Klik op het schuifje naast Veilig intenet bankieren. Kies voor Permanent uitschakelen uit het drop-down menu en klik op Toepassen.

4. Wanneer u klaar bent om de bank- en betalingsbescherming opnieuw in te schakelen, klikt u op Instellingen → Beveiligingshulpmiddelen en klikt u nogmaals op de schuifbalk om opnieuw in te schakelen.

5. Schakel Bank- en betalingsbescherming opnieuw in en probeer een door een bank- en betalingsbescherming beschermd browservenster te starten.

6. Als het probleem nog steeds niet handmatig is opgelost, verwijdert u uw ESET-product en installeert u het product opnieuw.  

Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.