Probleem
* Het wijzigen van het e-mailadres waar de licentie bij ESET op bekend is
Oplossing
Om uw e-mailadres voor u te kunnen wijzigen, stuurt u een e-mail naar de klantenservice met de volgende gegevens:
- Uw oude e-mailadres
- Uw nieuwe e-mailadres
- Uw ESET-gebruikersnaam (EAV-code) of uw Publieke sleutel van de licentie die gekoppeld is aan het oude e-mailadres
U vindt uw ESET-gebruikersnaam en Publieke sleutel op de volgende manier in uw geïnstalleerde software op een Windows-apparaat door de volgende stappen uit te voeren:
1. Open de ESET software.
2. Druk op de toetscombinatie "CTRL" + "U".
Hier vindt u de ESET-gebruikersnaam (EAV-xxxxxxxx) en de Publieke sleutel.
Uw volledige verzoek mag u versturen naar het e-mailadres van de klantenservice: support@eset.nl
De medewerkers van de klantenservice verwerken uw verzoek zo spoedig mogelijk en u ontvangt per e-mail reactie.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord of uw probleem nog niet verholpen? Klik dan hier om uw vraag te stellen aan de klantenservice van ESET Nederland.